Vidim te, čujem te, važan si mi! treći je dobiveni Erasmus+ projekt financiranih sredstvima Europske unije u našoj školi, a provodi se od 1.9.2024. do 28.2.2026.
Analizom rezultata istraživanja stručne službe škole o mentalnom zdravlju osmaša te temeljem evaluacijskog upitnika identificirane su sljedeće potrebe koje su definirane u tri specifična cilja ovog projekta:
Uočili smo glavne potrebe koje smo povezali:
1. Razvijanje metode rada i strategije za smanjenje stresa i povećanje uspješnosti
2. Razvijanje kritičkog mišljenje i vrednovanje informacija kroz korištenje IKT-a i AI u obrazovnom procesu
3. Jačanje svijesti o zajedničkim vrijednostima ,raznolikosti te društvenoj, kulturnoj i povijesnoj baštini kao važnoj pretpostavci razvoju identiteta
GLAVNI CILJEVI:
Cjeloživotnim formalnim i neformalnim učenjem unaprijediti vještine koje pridonose jačanju mentalnog zdravlja i dobrobiti za učenike i učitelje, razvoju socijalnih i interkulturalnih kompetencija, kritičkog mišljenja i medijske pismenosti, a time i sprečavanju i suzbijanju dezinformacija i lažnih vijesti, osvijestiti i ojačati osjećaj pripadnosti zavičajnom, nacionalnom i europskom identitetu.
TKO SUDJELUJE:
Cijela škola, a učitelji koji su napisali projekta su: Maja Klanac; koorinatorica, Nikolina Matovina Hajduk, Vesna Vrbanović Jančić, Marija Klokočar, Martina Hrdalo, Dino Pongrac, Iva Šoštarić, Goran Nagy, Mirna Stošić, Sandra Huzjak, Nikolina Petrov Vušković, Suzana Perkov, Marko Marčec, Lidija Orešković, Dijana Rumiha Brzica, Renata Brzica
EDUKACIJE
Učitelji sudjeluju na raznim edukacijama:
– Culture, heritage & nature
– Soft skills
– Artificial Intelligence
– Team Building
– Active Democratic Participation
– Bibliotherapy
– Radio! Podcasts and New technologies
– Body mind nature
– Burnout Prevention

AKTIVNOSTI
U petak, 4. travnja, Pavlekica je bila jedna od 49 zvijezda na geografskom nebu Hrvatske. Naime upravo se toliko institucija diljem lijepe naše priključilo 8. međunarodnoj Noći Geografije. Iako se bavi raznim temama, znanstvenim i aktualnim, prirodnim i društvenim, geografija je ipak „dušu dala“ za kvizove. A upravo kvizove naši učenici obožavaju! Zato smo odlučili zainteresirane sedmaše i osmaše okupiti u školskoj kuhinji i provesti večer nadmećući se u pravom pravcatom pub kvizu. U sklopu Erasmus projekta bavimo se tematikom mentalnog zdravlja naše djece, a kao važna pretpostavka metalnog zdravlja je osjećaj pripadnosti i jačanje svijesti o vlastitom identitetu. Mi smo dio Europe, a Europa je dio našeg svakodnevnog života pa nam je glavni cilj kviza bilo jačanje svijest o zajedničkim vrijednostima, raznolikosti te društvenoj, kulturnoj i povijesnoj baštini Europe kao važnoj pretpostavci razvoju identiteta svakog pojedinca.
U 60 minutnoj borbi 16 timova nadmetalo se u znanju o europskoj prirodnoj i kulturnoj baštini, sportu, umjetnosti, književnosti i glazbi. Putovali smo europskim prijestolnicama i morima, savladali najviše vrhove i vulkane, otisnuli se do najudaljenijih otoka, uživali u gastronomskim delicijama. Europski sportaši, izumitelji, književnici i glazbenici, umjetnički pravci i glazbeni stilovi, nogometni klubovi i stadioni, te poneka životinja i nebeska pojava, svi su našli mjesto u zanimljivim i poučnim pitanjima.
U žestokoj borbi s timom profesora, za pobjedu je bila presudna hrvatska glazbena scena pa su tako učenici s lakoćom spojili imena trap izvođača s pseudonimima dok su profesori samo bespomoćno gledali.
Za nagrade pobrinuli su se naši sponzori; uvijek atraktivna Amazinga, beskrajno zabavan Muzej iluzija i nevjerojatno poučan, novoobnovljeni Prirodoslovni muzej!




Još jedan listopad – još jedan Europe Code Week!
Ove godine učenici petih razreda okušali su se u korištenju programa temeljenih na umjetnoj inteligenciji i tako postali AI umjetnici! Naš događaj pod nazivom “AI umjetnici” prijavili smo i na službenoj stranici Code Week. Tijekom nastave informatike, učenici su istraživali kako generirati slike pomoću tekstualnih opisa, otkrivajući čari AI tehnologije na zabavan i kreativan način.
Jedan od zanimljivih alata koji smo koristili bio je Twin Pics, gdje učenici opisuju zadanu sliku, a umjetna inteligencija pretvara opis u novu sliku koja se zatim uspoređuje s originalom. Ova aktivnost bila je odlična prilika za učenike da bolje razumiju potencijale i izazove umjetne inteligencije te kako ona može pomoći u kreativnom izražavanju.


