preskoči na sadržaj

Osnovna škola Pavleka Miškine Zagreb

Login
RASPORED ZVONA

šk. god. 2021./2022.

UJUTRO

1. sat 8.00 – 8.45

2. sat 8.50 – 9.35

3. sat 9.45 – 10.30 

4. sat 10.40 – 11.25

5. sat 11.30 – 12.15

6. sat 12.20 – 13.05

POPODNE

1. sat 13.10 – 13.55

2. sat 14.00 – 14.45

3. sat 14.55 – 15.40

4. sat 15.45 – 16.30

5. sat 16.35 – 17.20

6. sat 17.25 – 18.10

7. sat 18.15 – 19.00

 

A TURNUS

4.c, 4.d, 4.e, 6. i 8. ujutro

 

B TURNUS

3.d, 4.a, 4.b, 5. i 7. ujutro

Dabar 2021

I ove godine naši učenici moći će se okušati u izazovu rješavanja problemskih i logičkih zadataka, stvaranju strategija za analiziranje i rješavanje problema te programiranja čime ih se postupno uvodi u svijet digitalne tehnologije.

Upute i zadatke prijašnjih godina pogledajte na linku.

VIRTUALNA IZLOŽBA

Pogledajte zanimljivu virtualnu izložbu radova naših učenika koja je nastala u vrijeme nastave na daljinu.

Nalazi se u lijevom izborniku - VIRTUALNA IZLOŽBA 2020.

 

HIMNA

 

sandučić za pomoć

Kalendar
« Studeni 2021 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

 

SPORT

  

 


 

 

Enciklopedije

Brojač posjeta
Ispis statistike od 30. 3. 2020.

Ukupno: 95407
PRODUŽENI BORAVAK

U našoj školi provodi se program produženog boravka za učenike prva tri razreda. Rad u produženom boravku započinje nakon redovne nastave i traje do 17 sati. Trenutno je u našoj školi 10 razrednih odjela s programom produženog boravka.

U produženom se boravku izmjenjuju odmor, vrijeme za učenje, vježbanje i ponavljanje te organizirano vrijeme, a učenicima koji pohađaju produženi boravak, osigurana su tri obroka: doručak, ručak i užina.

             

Ciljevi programa su:

  • pružiti učenicima sigurno, ugodno i poticajno okruženje
  • omogućiti svakom djetetu potpuni osobni i socijalni razvoj
  • utjecati na razvoj djetetovih vještina i kompetencija, te stjecanje novih znanja
  • pripremiti učenike za samostalno učenje u daljnjem obrazovanju te razvijati potrebu cjeloživotnog učenja

    

Područja aktivnosti u kojima se ostvaruju sadržaji učenja u produženom boravku:   

  • jezično-komunikacijsko
  • matematičko-logičko, znanstveno-tehnološko
  • socijalizacija, odnos prema sebi, zdravlju, okolini i radnim obvezama
  • kulturno-umjetničko
  • igre, šport, rekreacija
  • prema odabiru škole (u skladu s lokalnim i školskim kurikulumom)

    

Nastavne metode prilagođene su specifičnom radu u produženom boravku i samim time uvažavaju potrebu za slobodnim vremenom učenika, organiziranim vremenom koje ustrojava učiteljica i samostalnim učenjem učenika uz nadzor i metodičku intervenciju učiteljica po potrebi.

      

Rad je u produženom boravku drugačiji od rada u redovitoj nastavi, ali je usklađen s nastavnim sadržajima koje je učiteljica, koja radi u nastavi, realizirala ujutro. Ponosni smo na našu školu jer je u njoj boravak mjesto igre, učenja, kreativnosti, zabave i druženja.

 

preskoči na navigaciju